2021-11-11 15:32Pressmeddelande

Ändrat releasedatum!

null

Tyvärr har vi blivit tvungna att flytta fram releasedatumet för SEK Handbok 460 Skydd mot brand och driftstörningar till den 7 december. Mycket tråkigt såklart och vi ber om ursäkt till alla som såg fram emot handboken på måndag.

Men redan nu har vi som sagt ett nytt releasedatum, den 7 december. Innan dess kommer vi även att genomföra vårt planerade kostnadsfria webbinarium den 23 november med en introduktion till SEK Handbok 460 Skydd mot brand och driftstörningar med handbokens huvudförfattare Frank Johansson.

Vi ber återigen om ursäkt för det framflyttade releasedatumet och hoppas att du ser fram emot att få ta del av den nya handboken den 7 december istället, det gör vi på SEK Svensk Elstandard.

Har du några frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss på sek@elstandard.se eller 08-444 14 00.

Thomas Korssell
Thomas Korssell
Thomas Borglin
Teknisk expert